EURO FINANCE CONSULTING
 

Chcete růst? Pojďte růst s námi!

Proč se k nám přihlásit?

  • Jsme zavedení, máme dlouholetou tradici, cenné zkušenosti i perspektivu.
  • Naši klienti jsou z rozličných odvětví, věnujeme se různým programům, naše práce je pestrá.
  • Nabízíme proto dlouhodobé pracovní uplatnění na kreativní a zajímavé pozici.
  • Máme zázemí, svým kolegům zajišťujeme veškerou podporu, včetně pravidelných školení.
  • Nejsme korporace, jsme pružní a umíme se rychle přizpůsobit. I Vám a Vašim nápadům.
  • Pracujeme v týmu a zakládáme si na přátelských vztazích.

Jakou osobnost hledáme?

  • Pozitivně naladěného člověka s chutí do práce a potřebou se rozvíjet.
  • Komunikativní a empatickou osobnost s příjemným a profesionálním vystupováním.
  • Samostatného, pečlivého a odpovědného jedince s kreativním přístupem a smyslem pro detail.

Své nabídky nám zašlete na e-mail office@eufc.cz v podobě motivačního dopisu spolu se strukturovaným životopisem a fotografií. V případě našeho zájmu budete následně pozváni na osobní pohovor.

V tuto chvíli hledáme nové kolegyně a kolegy na následující pozice:

Konzultant/ka EU fondů

Jaká bude náplň práce?

  • Poradenství v oblasti dotací z Evropských strukturálních a investičních fondů i národních zdrojů.
  • Příprava a nastavení dotačních projektů, zpracování žádostí o podporu a podnikatelských záměrů.
  • Zpracování a řízení výběrových řízení dle metodických postupů.
  • Administrativní řízení realizovaných dotačních projektů.
  • Komunikace s klienty a samostatné vedení zakázek.

Jaké znalosti požadujeme?

  • VŠ, ideálně ukončené magisterské studium.
  • Dobré uživatelské znalosti MS Office.
  • Znalost anglického, případně jiného cizího jazyka.
  • Aktivní řízení vozidla, řidičský průkaz skupiny B.
  • Výhodou bude orientace a zkušenosti v oblasti dotací a veřejných zakázek.

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Brno nebo Jihlava.
  • Typ pracovního vztahu: trvalý pracovní poměr, pracovní smlouva.
  • Termín nástupu: ihned.
  • Pozice je vhodná i pro absolventy.

Obchodnice/Obchodník

Jaká bude náplň práce?

  • Vyhledávání nových potenciálních zákazníků, péče o stávající zákazníky.
  • Vedení obchodních jednání, uzavírání smluv.
  • Poskytování konzultací, zajišťování poradenského servisu pro klienty.
  • Informování zákazníků o produktech a službách společnosti.
  • Mapování konkurence na trhu.
  • Spolupráce s ostatními sekcemi společnosti.
  • Vedení evidence o zákaznících v interním systému společnosti.

Jaké znalosti požadujeme?

  • VŠ, minimálně ukončené bakalářské studium.
  • Dobrá uživatelská znalost MS Office.
  • Znalost anglického, případně dalšího cizího jazyka (alespoň na úrovni B1).
  • Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, znalost etikety.
  • Aktivní řízení vozidla, řidičský průkaz skupiny B.
  • Výhodou zkušenosti v obchodní činnosti a orientace v oblasti dotací.

Informace o pozici

  • Místo pracoviště: celá Česká republika.
  • Typ pracovního vztahu: trvalý pracovní poměr, pracovní smlouva.
  • Motivační systém založený na kvalitě a pracovním výkonu.
  • Termín nástupu: ihned.
  • Pozice není vhodná pro absolventy.

Administrativní pracovnice/pracovník

Jaká bude náplň práce?

  • Administrativní a organizační podpora vedoucích pracovníků, obchodníků a konzultantů
  • Zajišťování administrativní agendy (korespondence, spisová služba, archiv, vedení majetku)
  • Tvorba prezentací, propagačních materiálů, materiálové zajištění propagace
  • Tvorba analýz, zpracování interních a externích dat
  • Obsluha kancelářské techniky, zajišťování servisu a spotřebního materiálu
  • Podpora účetních operací (vedení pokladny, fakturace, cestovní náhrady, inventarizace)
  • Zpracování dokumentů, včetně cizojazyčných textů
  • Zajišťování společenského servisu (obsluha klientů, občerstvení na poradách)

Jaké znalosti požadujeme?

  • SŠ s maturitou ve skupině oborů ekonomika/administrativa.
  • Výborná uživatelská znalost MS Office.
  • Znalost anglického, případně dalšího cizího jazyka (alespoň na úrovni B2).
  • Velmi dobré komunikační dovednosti, znalost etikety, znalost společenského servisu.
  • Aktivní řízení vozidla, řidičský průkaz skupiny B.
  • Výhodou aktivní znalost vedení účetnictví a daňové problematiky.

Informace o pozici

  • Místo pracoviště: Brno nebo Jihlava.
  • Typ pracovního vztahu: trvalý pracovní poměr, pracovní smlouva.
  • Termín nástupu: ihned.
  • Pozice je vhodná i pro absolventy.