EURO FINANCE CONSULTING
 

Projektový management

Projektový management představuje aktivity organizování, plánování, řízení a kontroly projektu tak, aby projekt splnil veškerá očekávání a byl úspěšně dokončen.

Služba zahrnuje:

  • Monitoring a kontrolu projektů.
  • Zavedení jednotného systému řízení projektu.
  • Monitoring prostředků vyčleněných na financování projektových aktivit.
  • Vyhodnocení a kontrolu dodržování harmonogramu čerpání prostředků.
  • Kontrolu souladu projektových záměrů se strategií a prioritami podniku.
  • Kontrolu duplicitních aktivit a nezpůsobilých výdajů.
  • Metodickou a koordinační pomoc při řízení (řízení změn projektu, harmonogramu, naplňování monitorovacích indikátorů, finanční plnění).

Klíčová je v tomto případě osoba koordinátora velkých projektů a projektů v rámcových programech EU.

  • Odpovídá za plánování, koordinaci a řízení projektu a za chod konsorcia.
  • Je hlavní kontaktní osobou pro poskytovatele dotace. Předkládá návrh projektu, vyjednává s financujícím subjektem a koordinuje vypracovávání zpráv pro něj.
  • Spravuje evidenci výstupních materiálů (celkových i dílčích).
  • Zajišťuje administrativní a účetní agendu projektu a sdílení informací uvnitř konsorcia (intranet, sdílené disky apod.).
  • Zabezpečuje komunikaci se třetími stranami, publicitu projektu, organizuje workshopy a další akce k projektu.